02 July 2011

keje hari sabtu

malasnya

harini rasa malas sangat nak bangun bersiap gi keje...walaupun ada gak hari2 lain yg aku rasa camtu...tp harini tahap kemalasannya kuasa 6x la....td lepas subuh tido balik (mak, kalau terbaca ni jgn marah ye)...then my cinta harini bangun awal la plak siap gi jogging tu...bila dia msg tanya aku tgh watpe time kul 7++am tu..oleh sebab mak aku selalu pesan yang kita kena jujur, so aku dgn jujurnya jawab yg aku tgh baring2 ni...agak2 kalau jawab jujur camtu jatuh tak markah aku dimata dia??hahaha 

time called dia cakap..."abang dari lepas subuh tau dah start jogging" ..(gulp..aku plak dari lepas subuh dah start baring2 tau :p)...awat orang lumut ni rajin sangat eh...penuh stamina plak tu...aku jugak yg malas...

bestnya kalau dapat tido skrg ...:p
gambar google
tapi aku ada satu masalah...kalau hari yg aku cuti pun..aku bukannya boleh tido lama2...pagi2 kena jugak bangun..owh badan aku dah ada di set alarm sendiri...aku mesti terbangun pepagi...tp takpe la kan sekurang-kurangnya boleh settlekan keje mendobi & pastinya hobi berkebun boleh ditunaikan pada hari cuti..:)

p/s : sekarang kat office dengan mood bekerja harini yg sangat2 dihujung tanduk ni....rasa nak tido :p

No comments:

Post a Comment

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)