05 July 2011

Apa Yang Masuk

Ke Perut Aku Malam Ni?

         Tadi aku telah berjaya ke pasar malam yang kat greenwood tu. Dan aku berjaya jumpa apa yang aku cari. Sebenarnya aku teringin sangat nak makan manggis. So berjaya jugak membeli 2 kilo manggis. Setakat entri ni ditype aku telah berjaya memasukkan 1/2 kilo manggis ke dalam perut aku. 

         Pastinya bukan buaha manggis saja yang berjaya dimasukkan ke dalam perut. Keropok lekor RM2, jagung rebus 1 tongkol dan beberapa biji kurma madinah yang aku beli tadi jugak, semua ni telah masuk ke perut aku malam ni.

         Apa yang aku rasa? Alhamdulillah untuk rezeki yang Allah berikan. Yang lagi satu ialah perasaan perut yang sangat penuh. Owh penuh sungguh perut ni.

No comments:

Post a Comment

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)