12 July 2011

Apa yang ku rasa?


Macam-macam ku rasa, kesan dari berita semalam. Aku pun taktau nak buat camna  dengan urusan ni. Kepala serabut hanya ALLAH saja yang tahu. Aku pun buntu apa yang aku nak buat, fikir dan fikir dan fikir lagi. Tapi masih tak tau lagi apa tindakan yang patut aku buat.

Aku yakin ALLAH memberi ujian kepada kita sesuai dengan tahap kemampuan hambaNYA. Aku sentiasa yakin itu, namun aku sebab hamba ALLAH yang lemah ini, kadang-kadang tertewas jua. Ampunkan aku YA ALLAH. 

Ku hanya harapkanMU YA ALLAH, aku akur pada setiap yang KAU berikan padaku kerna aku akui ALLAH ada Penguasa Alam, setiap nafas yang ku hembus dan sedut ini pun anugerahMU. Jadi aku memohon padaMU YA ALLAH ampun dosaku YA ALLAH, ampun dosa kedua ibu bapaku, ampunkan dosa semua insan yang aku sayangi & yang menyayangi aku YA ALLAH. Tunjukkan aku jalan untuk ku selesaikan segala masalah yang menghimpit aku sekarang, YA ALLAH aku hambaMU yang lemah, tolong aku YA ALLAH.

No comments:

Post a Comment

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)