04 July 2011

aku hidup untuk apa

sebenarnya


gambar google 


aku hidup untuk menjadi Hamba Allah yang sebenar

aku hidup untuk menjadi anak yang solehah

aku hidup untuk menjadi isteri yang kekasih suami

aku hidup untuk menjadi ibu yang mithali

aku hidup untuk menjadi kakak/adik yang boleh dicontohi

aku hidup untuk menjadi kawan yang baik

aku hidup untuk menjadi wanita yang punya prinsip

aku hidup untuk menjadi insan yang berbudi

aku hidup untuk menjadi manusia yang penuh kasih sayang

aku hidup untuk menjadi pendamping bagi yang memerlukan

aku hidup untuk menjadi orang yang dicintai dan mencintai

aku hidup untuk menjadi penyumbang pada bangsa & negara

aku hidup untuk menjadi pengembira hati pada yang lain

aku hidup untuk menjadi orang yang sentiasa punya harga diri

p/s : nurkilan rasa dari insan yang berperasaan :)

No comments:

Post a Comment

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)