29 April 2011

Royal Wedding Prince William & Kate

tadi kul 6 balik keje...terus buka NTV7 nak tgk royal wedding Prince William & Kate Middleton...lepas kawin  diaorang akan guna surname Mountbatten-Windsor...aku excited betul nak tgk sebab td kat opis kawan2 kat fb semua dok bising2 pasal ni...

memula aku ok je tgk tu...sebab time mula2 tgk..depa tgh dok baca ikrar perkahwinan...gaun princess kate tu sgt cantik nampak dia sgt gorjes tau...pastu disebabkan banyak sgt nyanyian mendayu2...haa aku nampak Sir Elthon John td wedding tu...mata aku makin lama makin layu...sat2 terlelap...sat2 buka balik...so lepas terlelap sat aku jaga time diaorg nak kuar dari church tu..kagum tgk gaun pengantin yg panjang tu...pastu terlelap lg..sedar2 diaorg dh lambai2 atas keta kuda...pastu lepas solat maghrib aku sambung tgk lagi..(tau kat mak aku, aku tido time lepas asar ni, mmg kena la aku)

tp aku tersambung tido lg...bila terjaga lg 10 minutes terakhir je...hahaha apa la aku ni....tak dpt nak tgk betul2...apa daa..anyway majlis kawin ini mmg grand gila..yelah dah nama pun royal wedding kan...tp tgk percintaan dari time college membawa ke gerbang perkahwinan....bahagia sungguh...hope perkahwinan ni kekal dan bahagia selalu...

boleh tgk gambar kat sini http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/royal-wedding/royal-wedding-pictures

cantiknya gaun!!!
gambar sumber dari internet
p/s : terberangan jap time tgk siaran langsung wedding tu...best woo berangan td :p

2 comments:

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)