14 April 2011

ada apa dgn ofis?

apa2 semua aku...

harini mmg aku ok je mulanya...mulakan harini dgn senyuman dh pagi2 td...tp bila masuk keje aku ada dgr benda yg kurang best je...kadang berkerja ni susah jugak...pening kepala nak melayan, and tak tau dh camna nak layan ...org bawah cara org bawah aka STAFF..org atas aka BOSS lagi la susah nak layan...buntu


hei org bawah!!!
bila aku baik dgn kamu2
kamu2 pijak kepala saya ye
kamu2 ingat saya diam je tu
kamu2 ingat saya tak tau ke apa kamu2 buat
suka sungguh kamu2 cakap2 belakang ye
oooo bercerita beriya ye mengutuk
kat depan manis je muka kamu2
kamu2 jaga saya ada "informer" bertauliah tau

hei org bawah!!!
kalaulah kamu2 ni tau
apa yg saya beriya buat utk kamu2 ni
saya kdg2 bertegang leher,lidah malah lutut sekalipun dgn org atas utk kamu2
bergaduh2 utk hak kamu2 semua
bila kamu2 buat silap
cuba kamu2 ingat balik
sapa yg selalu pertahankan kamu2

hei org bawah!!!
hmm sudah la kamu2 ni
harini kamu2 bikin hati saya panas saja
kalau kamu2 check guna thermometer
saya pasti panas saya mungkin sudah tahap demam panas ni
ish2 kamu2 ini
kang susah2 saya pecat jugak kang kamu2 ni

hei org atas!!!
pagi2 kamu dah suruh saya buat keje kamu ye
tu kan keje kamu
kenapa kepada saya tugas tu diberi?
untuk pengetahuan kamu
kalau kamu tak nampak
Alhamdulillah saya cukup sifat
jadi tangan saya cuma dua
jadi bagaimana jika saya asyik disuruh
asyik diarahkan buat keje yg bertimbun
yg hanya mungkin dpt dibuat oleh org yg mempunyai tangan 4 atau 5

hei org atas!!!
saya paham kalau kadang2 kamu minta tolong
saya pun nak tambah pahala saya
ingin tambah pahala meringan kan beban org
jadi saya tolong kamu
tp bagaimana jika lepas itu kamu seolah tak bisa lakukan sendiri terus
owh kamu ini
kadang kamu macam buat saya rasa
nak sekeh saja kepala besar kamu itu
aissh fenin2...


p/s: hati rasa meluap2...entri ni rasa nak wat warna merah je...
Ya Allah tambahkanla kesabaran dihati kecil ku ini...

No comments:

Post a Comment

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)