27 April 2011

erti sebuah perkahwinan

Suatu perjalanan



bila mula menginjak umur 25 yrs ++ tiada soalan lain yg org2 disekitar hidup aku nak tanya selain dari "bila nak kawin?" soalan yg sangat favourite..asyik soalan tu je yg ditanya....diorang semua ni pakat ke apa soalan diorang semua sepesyen je...

kadang2 nak je aku rakam je...sebab jawapan aku sama je.."bila sampai jodohnya" kadang mungkin juga aku jawab "bila sampai waktunya"

dalam keadaan skrg offcourse aku rasa nak berkahwin...nak melengkapkan hidup...nak seorang soulmate dan paling utama pastinya aku nak bahagiakan seseorang yang aku cintai. so aku selalu berdoa dan pastinya berusaha untuk itu..Insyaallah :) Ya mmg skrg i'm ready for that. (titik without talian hayat)

sebelum2 ni seriously aku tak ready untuk tu...sebelum ni masa nak tumpu pada study lepas tumpu pada karier...sebab bagi aku perkahwinan ialah suatu yang indah, penyatuaan antara dua jiwa, satu perkongsiaan hidup dan saling melengkapi antara 1 sama lain. sebuah perkahwinan pastinya akan menjadi perkara yg membahagiakan andai kedua2 iaitu suami juga isteri benar bersedia menjalankan tanggungjawab masing2. itu apa yg aku percaya. betulkan aku andai aku silap.


hijau colour tema ok..:)

2 comments:

  1. :)

    Goodluck. Ikan patin.LOL

    Hijau harap2 tak tua sangat.

    Takut kontra. Family kita dah la "gebu2"

    Tak sabar nak jumpa Pak Ngah :)

    ReplyDelete
  2. ikan patin eh? LOL jugakla..
    i pakai hijau muda..u pakai hijau tua
    ye..baru cun babe :P

    ReplyDelete

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)