12 April 2011

pertemuan

PerTemUan...


harini Insyaallah akan dpt jumpa dgn my senior time kat uitm segamat dulu setelah 8yrs ++ tak jumpa..wah cam tak sangka selama itu masa memisahkan kami..lama woo kalau diukur skala dengan seorg budak kecik..budak tu dh masuk darjah dua tu...lama sungguh...time kat uitm segamat dulu kakak ni la yg jadi geng aku dlm bilik..sama2 org utara la katakan...suka layan merapu dia, gurau senda teman bertepuk tampar tak lupa jua pastinya kami dua jadi geng time nak mengenakan org lain...owh nakal sungguh time tu...biasa la time muda remaja...then kami dua jugak ada 1 persamaan iaitu sama2 suka kucing..tu yg byk benda nak share tu...kakak ni jugak selalu bg nasihat sebab dia selalu jadi sumber rujukan time i was in trouble..kadang2 dia jugak boleh bertukar menjadi seorang ustazah dgn bg nasihat & tazkirah utk aku..tp kadang2 aku pun akan mengtazkirahkan dia (pernah ke?) hehehe
inilah kakak yg aku dok sebut2 kat atas dgn
her hubby :)
Tak tau nak wat camna time jumpa jap lg...selama ni kami hanya contact via email, sms, call and FB saja. so harini boleh la bertemu muka...owhh banyaknya cite nak di share...byk benda nak dicite, dan pastinya banyak benda nak digossipkan...
haa ni kalau zoom dekat2 muka nmpk camni..hohoho
(sumber FB)


















ni ada lagi 1 pertemuan, bulan 1/2011 haritu aku berpeluang berjumpa dgn junior time kat uitm segamat selepas lebih 6 yrs tak jumpa...pertemua tu pun dibuat rancangan saat akhir..kami berdua g bercuti kat lumut sama2...aku nak g jumpa someone kat lumut tp xde org teman so called dia ajak teman...sebab my ayah dah warning "kalau takdak kawan nak pi sana, jgn pi" (arahan yg sgt tegas ok)
then aku pun try called si poji ni...mencuba nasib ajak dia....tak sangka dia betul2 nak ikut..serius tak sangka..sampai terpaksa ulang soalan tu banyak kali...alih dia cakap "iye k.lin kita cakap yes, dh byk kali ckp yes ni" hehehe sorry la poji..time tu i betul2 tanya byk kali sebab nak kan kepastiaan..hati berbunga2 woo...hahaha
akhirnya sampai jugak kami ke LUMUT (1st time tau i g sana) :)

and as expected, kami dua bercerita ngalahkan bertih jagung...potpet2 dalam bus tak berenti ok...byk sungguh cite nak di share and digossipkan (gossip girl pun kalah tau) hahaha...mmg best time jumpa dgn si poji ni...asyik gelak je tau...poji u ni wat i awet muda tau...asyik gelak ja...ada ja cite lawak dia...then 1 thing i realize time dgn poji ni aku senang sungguh gelak...even lawak spastik pun kami boleh gelak beriya..hehehe

haa ni la ghopenya org yg aku sebut kat atas
fauziana (bukan nama samaran)


gambar kami (dua2 cam comel ja...) hohoho


gambar cool kami berdua :)


p/s: entry ni dedicated khas utk Puan Rosliana and Cik Fauziana...i lebiu :) (i senyum sampai telinga tau time type ni...hehehe

No comments:

Post a Comment

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)