28 April 2011

sayang Dani

Betul2 sayang dia

mata takleh nak bukak dh macam garfield dh ni...aku rasa garfield pun boleh bukak mata lg besar kot dari 
aku harini....semlm tido kul 4am ++ siapkan keje...ya mmg mengantuk tahap gaban dh ni...tp takpa demi 
apa yg aku idam2kan selama ini aku...Insyaallah,semoga berjaya apa yg aku usahakan ini...aku nak bahagiakan insan2 yg aku sayang..mmg duit bukan penentu kebahagiaan, namun ianya merupakan salah satu penyumbang...

okla cam tak kena plak entry dan tajuk, hehehe..sebenarnya aku ngantuk jadi aku tgh tgk gambar buah hati 
pengarang jantung aku la....DANIEL GIBRAN my cutest & charming nephew...gambar dia yg aku ada byk 
betul gayanya baru aku perasaan...serba boleh budak ini...

Dani ni, bulan 22/9/2011 dh nak masuk 4 thn....masa berlalu cepat tau...rasa cam baru minggu lepas je aku tgk nurse bawak dia kuar dari OT pusat bersalin Dr Rozmey...iye Dr Rozmey pengasas JUSMATE 5 tu la...dulu2 dia bukak pusat bersalin kat JITRA, Kedah...Jitra Kedah tu tempat asal aku tau...

Dani skrg dh makin banyak expertisenya, makin banyak berkata-kata, makin banyak soalannya, makin banyak ragamnya, makin banyak zikir & doa yg boleh dihafalnya...owh my Dani sangat bijak,dan cepat menghafal zikir &doa...Alhamdulillah, ini semua berkat diperdengarkan ayat2 Al-Quran dan zikir ketika dia in his mama's womb lagi...so kepada yg mengandung diluar sana, boleh amalkan ye...

senyum sket sayang...alamak gigi awak hehehe
(hasil dari semangat nak kuar umah kan dh jatuh tersembam)
it's ok Dani nanti dh besar jaga gigi baru elok2 ye :)

happy tul dia ye :)

tgk nakalnya dia...saja tutup mata bila org snap gambar dia :)



2 comments:

  1. salam,terime kaseh coz follow...ade award untok akak kat sini

    http://budakkampung39.blogspot.com/2011/04/tahniah-pade-followerku-ke-500-belog.html

    ReplyDelete

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)