26 June 2011

teringin

blueberry cheese


yummy....teringin ku teringin
picture credit to google
                 ni bukan case mengidam tau...tp bila time sakit2 ni...aku mesti teringin nak makan macam2....tiba2 teringat kalau la skrg ni ada blueberry cheese secret recipe kat depan aku kat best.

                  hmmm sedapnya blueberry cheese...cair dimulut tidak sudu...oo sedap2...pandang jam dah dkt pukul 1 kot...mana ada secret recipe bukak time pepagi camni oit perut oit...pekerja secret recipe pun dh tido belaka time2 ni...

                 seharian ni aku makan apa pun semua kuar balik...tu sebab lapar  je ni...ish2 kalau tak elok2 juga esok kena gi clinic la nmpaknya....hmmm boleh singgah beli blueberry cheese skali...owhh sedapnya yum yum...
    
                 tadi sebelum adik aku kuar aku mintak dia g belikan aku roti gardenia dan kerepek....berikut imbas kembali dialognya:
Adik aku : la td dah makan nasi ni lapar lg ke?
Aku : yg nasi td dah muntah balik la...tu yg lapar ni
lepas dia balik aku tgk ada roti je
Aku : roti je, mana kerepek? (sambil buat muka agak kelat)
Adik aku : kerepek takdak pun kat kedai tu, lgpun makan la roti tu bagi habih dulu (sambil senyum2)
Aku : (aku diam je) (dlm hati ceh budak ni nak perli aku la tu nak suruh makan roti 1 bantai tu bagi habih)

p/s : ish2 apahal macam aku teringin nak makan ni...ok la tu je dulu...nak pi makan roti + peanut butter&blueberry stripes jap...esok kena gi makan gak secret's recipe BLUEBERRY CHESEE.

No comments:

Post a Comment

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)