02 June 2011

harini

aku mengantuk

        smlm sepanjang hari sakit kepala...so time kat opis lg aku dh bertekad nak tido awal lepas balik keje...tp bila sampai umah aku baru teringat ada janji dgn adik aku nak teman dia g uptown danau kota a.k.a bazar larut malam (pabila larut malam...teringat lirik lagu ni plak)...dia nak beli barang...kami nak balik kedah esok mlm (jumaat mlm sabtu) ni...
        so aku pun ckp kat dia...ok la lepas maghrib kita tido dulu pastu dlm kul 10 kita bangun kita g danau kota...dia pun cakap ok...then dia cakap dia lapar...tp aku kan sakit kepala, jadi tak boleh la nak masak kan..kan..(alasan)..dia dgn penuh memahami cakap ok la..dia pun tepon McD delivery...aku makan fillet o fish (sedapnya kalau dpt makan skrg ni sbb skrg ni tgh lapar ni), adik aku makan bigmac..then lepas solat maghrib tu aku cdg nak online jap sebelum tertido..
         then tetiba aku rasa ada org dok cakap2 kat sebelah aku...rupanya adik aku dok bebel2 sambil kejut aku " bangun2 dh kul 12 tau"...hahahah rupanya2 dua2 tertido tahap tak ingat (mugkin penangan McD ni)...then kitaorg pun g la danau kota...aku g sana dgn muka bangun tido tau..basuh muka pastu terus sarung tudung...muka mmg tahap kurang siap la...tp biarla kan bukannya aku artis pun yg mesti kena lawa2 kalau g mana2...tp aku rasa natural beauty tu aku ada la sket...tu yg berkeyakinan kuar rumah g jalan2 dgn muka bangun tido tu..hehehe
         setelah berexercise pusing2 danau kota tu...barang yg nak dibeli pun dh dapat...kami pun balik kul 2 sampai umah...walaupun sepanjang jalan td aku dok menguap tp bila sampai time nak tido balik susah la plak...sampai kul 3 lebih tak leh tido...then kesannya ialah aku sangat mengantuk harini...




p/s : tadi ada family patient dtg jumpa dgn aku pun...beriya2 aku kena control...sebab rasa nak termenguap je...banyak kali plak tu...ish2

1 comment:

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)