25 June 2011

berkongsi petua

          aku ni walaupun diri sendiri kerja berkaitan dengan perubatan moden...tapi percaya atau tak aku kalau sakit yg biasa2 je lebih suka cari petua-petua orang tua2 dulu...try petua2 dulu , kalau tak berkesan jugak baru la gi clinic...

          so aku ada banyak himpunan petua2 yang kebanyakkannya aku dah try sendiri....so aku teringin nak berkongsi petua-petua tu dengan sapa2 yg ada perangai cam aku yg memang tahap pemalas nak makan ubat moden ni...kepada individu-individu tersebut boleh la click kat himpunan petua - petua ye.

           petua-petua ni akan di update dari masa ke semasa, bergantung kepada petua-petua yg diketahui, dicuba, dan diberitahu ya

semoga kita semua beroleh kesihatan yang baik ya...:)

No comments:

Post a Comment

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)