14 May 2011

ingatan

Aku Yang Bersalah

Duhai Allah
banyak dosa yg telah ku lakukan
banyak perintahMU yg ku abaikan
banyak kali aku ingkari janjiku padaMU
banyak kali kadang aku lupa padaMU
banyak kali aku lakukan semula apa salahku
banyak kali keinsafanku tak panjang
banyak kali aku leka dgn urusan dunia
banyak kali imanku yg goyah
banyak kali kadang aku tersasar dari jalanMU
banyak kali aku alpa dgn benda yg sementara

Duhai Allah
Ya Ghaffar, ampuni aku Ya Allah
Ya Rahman Ya Rahim, kasihani aku Ya Allah
Ya Salam, berikan kesejahteraan kpd aku Ya Allah
Ya Muhaimin, jauhkan aku dari berbuat dosa Ya Allah
Ya  Razzaq , kurniakan aku rezeki yg berkat Ya Allah
Ya Fattah, berikan rahmatmu padaku Ya Allah
Ya Wadud, suburkanlah rasa cintaku padaMU Ya Allah
Ya Raqib, awasiku selalu Ya Allah dari berbuat dosa
Ya Muntakim, sesungguhnya aku takut pada siksaMU Ya Allah
Ya Wali, lindungi aku dari anasir jahat Ya Allah
Ya Hadi, berikan petunjuk kepadaku
Ya Tawwab, terima taubatku Ya Allah
Ya Samik, dengarlah luahan hati ini Ya Allah
Ya Samad, hanya padaMU aku meminta Ya Allah
Ya Qabul, kabulkan permohonanku Ya Allah

No comments:

Post a Comment

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)