27 May 2011

rindu

Mak & Ayah

     smlm episod drama "dari mata Arisa" yg aku dok tgk skrg ni..sampai kat episod ayah si arisa ni meninggal dalam tido...sedih woo...nangis2 aku tgk scene tu...terus teringat kat mak & ayah kat kampung...aku kalau cite cinta susah sket la nak nangis kecuali time tu tgh sedih jugak...tp kalau cite pasal mak&ayah tak kisah la baca artikel ke buku ke, tgk movie ke drama ke...memang air mata aku murah je nak keluar...
      aku mmg selalu rindu dekat mak&ayah...aku rasa orang lain pun sama...bila selalu kita teringat mak&ayah maksud aku time yg paling2 teringat la...kalau aku paling sangat2 aku teringat ialah bila ada masalah apa2...kalau boleh time tu jugak nak dok sebelah mak&ayah nak cite semua...nak ngadu semua, nak dgr mak&ayah pujuk aku...
     Dari umur 13 thn dah masuk asrama...walaupun dari umur tu dah diajar berdikari dan tinggal jauh dari mak&ayah tp aku masih cari mak&ayah kalau ada berita gembira, ada berita sedih dan segala berita2...benda wajib yg aku wat setiap hari ialah call mak or ayah setiap hari...kena wat tu...kalau tak hidup sehari rasa tak lengkap je tau...kalau boyfriend boleh kita call setiap hari, mak&ayah pun kena call setiap hari la kan :)

No comments:

Post a Comment

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)