14 May 2011

setan dunia

Kau perompak aka penyamun aka pencuri aka penyangak

mmg banyak sungguh nama ataupun penganti diri kat malaun2 ni....aku bengang tul  6/5 hari isnin yg lepas office kena rompak...abih semua barang kena curi, LCD TV, cash RM 10000, decoder astro, pc dua set...paling aku bengang pc aku semua kena angkut....abih semua aku nye keje dan fail2 aku hilang...memang rasa nak sula je sapa yg wat tu...serius aku rasa nak sula org..aku mmg hangin sungguh sebab semua file2 yg aku save tu hilang...durjana punya perompak, kecik2 taknak mampus bila besar menyusahkan orang...takpe berjimba sakan la sekejap korang eh..bahlul punya orang..malaun sungguh..aku harap sangat penyamun ni diberi balasan setimpal...keje la betul2 yg dapat rezeki halal...ni kira nak senang hidup je nak melantak titik peluh orang lain...penyagak ni mmg tettt tettt teeettttttt sungguh...

p/s : mood bengang sebab nak buat keje tak bleh...semua benda kena start baru...

No comments:

Post a Comment

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)