06 March 2012

Luahan seorang aku

Tadi aku tergatal tangan gi surf kat website company aku yg dulu (pernah la suatu ketika dulu) sebelum share partners aku tu rasa tamak yg berlebihan.  terus terimbas kembali perkara yg haritu....

Setelah apa yg aku korbankan utk tubuhkan company tu, diaorg tamak terus buat konspirasi buang aku time aku tgh ditimpa musibah keluarga dan tak dpt nak tumpu perhatian 100% kat situ.

Paling sakit hati ada dikalangan share partners aku tu yg kononnya, selalu manasihati aku dgn ayat "takpe Yan kalau kita buat baik nanti dibalas baik, biarlah diaorg buat kita, nanti mesti Allah balas kat diaorg" ...tapi sekarang apa yg kau buat kat aku???...seriously aku rasa terkilan sungguh dgn apa yg jadi...Hanya Allah tempat aku mengadu...Biar Allah membalas segalanya kepada kamu2 semua atas apa yg kamu2 buat kat aku...Ambikla hak org kat dunia ni, makan la apa yg bukan hak korang, mentekedarah la korang air peluh & airmata aku....Hidup senang la korang dengan airmata yg aku titiskan atas apa yg korang lakukan....

Jujur aku katakan, aku nyesal sgt percayakan korang....kalau boleh masa itu diputarkan, aku takmau kenal korang yg hanya nak jadi watak jahat dlm hidup aku....kalaulah aku tau korang semua kawan makan kawan...seriously tak hingin aku nak kenal dgn korang.....

Semoga Allah berikan aku kekuatan utk maafkan korang2 semua...untuk aku cepat lupakan apa yg dah terjadi ni...hmmmm

No comments:

Post a Comment

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)