30 December 2011

OST Tentang Dhia

Di Atas Satu Cinta

Sebagai seorang bukan pelayan tegar cite Tentang Dhia..tapi kadang2 tengok jugak la...tp xde la addicted sgt...tp bila terdengar lagu ni time episod terakhir (baru terdengar ok) hehehe...woohoooo aku jatuh cinta dengan lagu ni...lirik lagu ni sgt la pendek...tp awat ntah takleh nak hafal (time dok menaip ni ya)...cuma boleh hafal kat 

" Subhanallah, aku mencintainya"
" Subhanallah , aku menyayanginya"
" Dari ufuk timur hingga ke barat"
" Selalu di hati ku...selalu dihatiku"

Godek punya godek youtube...rupanya lagu ni OST Surga Untukmu (cite indonesia)....ni video nya...jom sama2 layan eh...korang jatuh cinta tak dengan lagu ni? :)
Lirik Lagu Indah Dewi Pertiwi Di Atas Satu Cinta Lyrics
jejak-jejak langkahku bagaikan lembaran waktu
apakah ku masih bisa terus melangkah
serpihan hidupku kan ku bangun di atas satu cinta
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
* subhanallah aku mencintainya
subhanallah aku menyayanginya
dari ufuk timur hingga ke barat
selalu di hatiku
repeat *
selalu di hatiku
repeat * [4x]
selalu di hatiku

Source: http://liriklaguindonesia.net/indah-dewi-pertiwi-di-atas-satu-cinta.htm#ixzz1hzRbXsMi

Okla aku nak sambung hafal lirik ni... 

marilah kita sama2 Mencintai sesama manusia kerana ALLAH..OK Daaaa

3 comments:

  1. assalamualaikum lind...alhamdullilah atas nikmat yg diberikan....sama2 lah kita mencintai manusia atas kerana Allah kan...:)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum...

    selamat menyambut tahun baru 2012..:)

    ReplyDelete
  3. waalaikumsalam mama,
    Ya mama, mencintai manusia kerana Allah ..Insyaallah itu yang akan lebih membahagiakan :)

    Waalaikumsalam sekamar rindu,
    salam tahun baru untuk awak juga :)

    ReplyDelete

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)