16 December 2011

Apa yg malas sgt nak hapdet ni

semenjak 2 menjak ni jari jemari ku yg tak runcing ni malas sungguh nak hapdet....buka blog, then tgk comment (tp tak reply pun)...pastu pi blogwalking kat bloglist..pastu logout...tu ja rutin hari2..apa nak jadi ntah....mood takde tahap maximum nak berblog....hopefully lepas ni...mood kembali seumpama tora datang lagi...

Saat aku bercuti yg panjang ni...alhamdulillah dapat mendekatkan diri dengan ALLAH, dpt belajar banyak benda dari mak aku, rajin ke dapur, mengaplikasikan teori2 penjagaan baby & kanak2...Masa bercuti pun dah hampir tamat...so semoga dengan segala ilmu ni dapat la tercapai impian aku untuk menjadi isteri dan ibu yg mithali & anak yang solehah...:)

Nanti dah start keje, mesti aku rindu sangat kat dua orang ni ...masa dirumah skrg ni aku menjadi cukup busy melayan keletah 2 orang ni...lagi2 yg si abang ni, banyak sungguh soalan dia yang minda aku untuk diasah& diperah supaya setiap soalan yg dia tanya aku dpt bagi jawapan yg rasional, tepat dan senang difahami oleh dia...anyway i enjoyed every moment that i spend with them....sesuai untuk praktis untuk jadi ibu mithali ni...:)

Daniel Gibran

Diandra Adina

Semoga dua2 anak mummy nyah ni jadi anak2 yg soleh dan solehah.....nanti time mummy nyah dah start keje nanti jangan nakal2 ya....mesti asyik teringat dengan anak2 ni nanti...(isk isk tetiba mata rasa cam masuk habuk la plak)

3 comments:

  1. ha a, lama jugak kut akak tgu iyan update..huhuhu

    comeynya baby...:) aummm..hehe

    ReplyDelete
  2. hehe. dah boleh kahwin dah ni

    ReplyDelete
  3. lama woo tak update..bila ada idea je...mesti tgh ade keje...jadi tak dan nak type..heheh

    ReplyDelete

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)