30 December 2012

Mask cara Dani :)



Aku suka pakai mask kt muka konon2nya sebab nak bg cantik la kan hehehe ...tak sangka aktiviti aku ni telah cantik menarik kau mmg daboom  perhatian sorang mamat ni...tak pernah perasan pun selama ni mamat ni suka memperhatikan aka menskodeng aku tau ..aaa hai blushing kejap aku bila ada orang memperhatikan....hahaha

Perkara aku di skodeng ni masih tak aku sedari sehingga la satu hari mamat ni memberikan aksi yg buat aku rasa nak golek2 gelak...ce tengok gambar kt bawah ni untuk keterangan lanjut..:P






Dia gi amik wet tissue adik dia, then dengan bangga nya letak kat muka buat tu face mask ...

"Dani pun nak letak mask macam nyah"

ucap beliau tanpa segan silu dan penuh berkeyakinan ...aku hanya mampu tepuk dahi sendiri je la hehehehe

6 comments:

  1. Ha..ha..budak budak mmg belajar dr apa yg kita buat tau lin....

    ReplyDelete
  2. hahahahahahhahayg ni mmg [lawak!!!

    guna tisu pun bole dikkkk hihihi ;D

    kiut mamat tu!

    ReplyDelete
  3. cintazulaikha: dani = penghibur kt umah ni hehehe

    ReplyDelete
  4. hainom Okje : tu la , cepat tul dia tiru..ntah bila la diaorg perati kita..sedar2 dah tiru..:)

    ReplyDelete
  5. Jna marcello : mamat ni hentam kromo je apa yg nmpk lbh kurang hehehe

    ReplyDelete

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)