10 October 2012

Dugaan tahun 2012

Alhamdulillah untuk semua yg jadi untuk dalam thn 2012 ni...ada manis dan pastinya ada pahitnya...banyak tul dugaan...tp xpe sbgai manusia normal la kita dpt dugaan dlm hidup kan...kang xde dugaan dlm hidup, xde perasa langsung hidup ni , dull je..kan kan kan?

banyak benda jadi, dibohongi, disakiti, tersakitan, menyakitkan..bercampur aduk semua...

Orang tutup periuk nasi  (ni gmbaran tau bukan periuk nasi betul , kalau periuk nasi betul bleh je buka balik kan :P) xpe Allah kan ada, biarla mungkin tu bukan rezeki aku....mungkin Allah sediakan kat tempat lain...memula mmg la rasa nak bertukar jadi incredible hulk jugak , tp bila memikirkan risiko terkoyak semua baju kang, tukar jadi power ranger pink je la..ala2 ganas2 ayu gitu...

Rasa dikhianati betul, bila kita betul2 korbankan segalanya untuk bisnes tu, tetiba manusia2 tu yg kononnya partner kita tu tikam kita dari belakang, memang sakit wooo wpun xde bleeding, tp internal bleeding la jugak (hati sakit)...suka suki je manusia2 ni, macam la hidup ni cuma kt dunia je...lupa kot diaorg yg hidup kat akhirat tu selama lamanya tau...so jgn nak menganiaya orang 

sekarang, dengar2 cite hujung telinga ni, manusia2 berkenaan dah menerima pembalasan Allah secara perlahan2...semoga mereka insaf ...semoga hati  aku pun terus dilembutkan untuk terus memaafkan manusia2 itu mcm sekarang ni (auuwww hati lembut rupanya aku) :P

tu yg pasal disakiti la...next entry pasal penyakit plak..:)



haa ni la maksud aku, kang jadi hulk terus x comel & abih terkoyak baju aku tau

Now korang tau kan nape aku nak jadi power ranger pink je...nampak ayu kan wpun garang sebenarnya ...
2 kali tgk ala2 swimsuit muslimah gitu heheheh



- bersambung dientry seterusnya

2 comments:

  1. hehehe, klaka gak bila izan mrh2..cam comey jek..hihihi

    ReplyDelete
  2. hehehe pasni kalau marah igt nk jd ultraman je la

    ReplyDelete

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)