30 January 2012

Esok nak gi KL

Esok pagi2 aku kena gi KL...hari selasa ada interview....ni 2nd interview haritu 5/1 1st interview kat bukit merah perak...sebab aku cadang nak keje kat branch situ...tp time interview tu...terang terangan interviewer tu ckp dia nak kalau boleh aku keje kat HQ diaorg kat area Damansara Perdana...untuk position lain dari yg aku mintak...

Yg kat bukit merah tu aku mintak HR exec...then lps dia tgk resume aku then time interview session tu diaorg asyik tanya pasal marketing je...sebab aku mmg dlm bidang marketing pun sebab time study aku amik major in marketing...tp baru ingat nak berubah angin kali ni...tp nampaknya tak menjadi jgk..:)

Then last week aku dpt call, mintak aku attend 2nd interview utk sales & marketing manager kat HQ diaorg...so esok aku kena ke KL la....esok nak naik bus je...sebab gi sensorang je...so kawan2 doakan aku berjaya ya...:)

***byk benda yg terjadi semenjak 2 menjak ni...namun aku yakin ALLAH sentiasa bersama2 aku...nanti aku cite next entry..

gambar Google

3 comments:

  1. assalamualaikum lind...semoga berjaya dlm intebiu tu yer...:)

    ReplyDelete
  2. hope melimpah ruah rezeki tuk tuan belog...aminnn

    ReplyDelete

6 orang doakan iyan shazlind jadi slim dan sehat :) terima kasih ya semua...:)